Tuntuu jotenkin niin tylsältä. Oon lauantai iltana kotona koneella! Kukaan ei ees laita viestiä. Tai laitto Lotta tossa, mutta siitäkin on jo pari tuntia. Huomenna menen kyllä jo melko aikasin srk-talolle vauvoja hoivailemaan, että pitäis olla skarppina sielläkin. Mutta onko sillä väliä istunko yömyöhään yksin koneella vai pitäisinkö kivaa joidenkin ihmisten kanssa? Ei kyllä nyt tule ketään ihmistä mieleen jonka kanssa tekisi mieli tehdä jotain kivaa, tai tulee mutta kaikilla on niin paljon muita juttuja. Masentavaa.

Mutta tasan kuukausi siihen, että täytän 17 vuotta. Ja tasan vuosi ja kuukausi että olen TÄYSI-IKÄINEN! Pelottaa ajattellakin. Ja ajokortti! Jännitän sitäkin jo nyt ihan kamalasti. Isoisovelikin sano, että sen jälkeen kun mulla on ajokortti niin maailma ei ole enää entisellään. No ei tosiaan ole ei. Varokaa vaan liikenteessä, kun minä istun ratin takana!

Lueskelin noita vanhoja kirjotuksiani. Huomasin, että kaikesta valittamisesta huolimatta olen paljon onnellisempi kuin joskus vuonna 2007. Ja kyllä se kai näkyy. Ainakin tuntuu siltä.