Oli vaan niin hassu, että päätin laittaa tännekin.
Voit vapaasti kopioida omaan blogiisi ja tehdä itse.

Kuinka jälkeenjäänyt olet?

[x] Olen kävellyt lasiovea päin
[x] Olen kompastunut kengännauhaani ja kaatunut naamalleni
[] Olen tukehtunut omaan sylkeeni
[] Olen nähnyt Matrixin useaan kertaan, mutta en silti tajua sitä
[] Kirjoitan vain etusormillani
[x] Olen vahingossa sytyttänyt jotain tuleen
[] Olen käskenyt kyttiä häipymään ja joutunut kuseen sen takia
[] Yritin imeä pillistä, mutta se meni enemmän nenään kuin suuhuni
[x] Joskus kun ajattelen jotain hassua ja nauran kovaan ääneen, ihmiset katsovat minua kummaksuen
[x] Olen yllättänyt itseni kuolaamasta
[x] Olen vahingossa aiheuttanut räjähdyksen
[x] Jos joku sanoo sanan "pieru", en voi olla nauramatta
[] Olen kääntynyt väärään suuntaan yhden suunnan tielle monta kertaa
[x] Joskus vain lopetan ajattelun ja tuijotan kauas
[] On mahdollista nuolla kyynärpäätä
[x] Yritin juuri nuolla kyynärpäätäni
[x] Ihmiset usein ravistavat päätään ja kävelevät pois luotani
[] Ihmiset usein käskevät minun kuunnella "sisäistä ääntäni"
[x] Purukumi on tippunut suustani puhuessani (monia kertoja!)
[x] Olen käyttänyt sormiani laskiessani helppoa matikkaa
[] Olen hypännyt ulos liikkuvasta ajoneuvosta
[] Olen syönyt ötökän 5€ tai vähemmästä
[x] Teen tätä testiä kun minun pitäisi tehdä jotain tärkeämpää
[] Välitän ketjukirjeitä koska pelkään uhkien käyvän toteen
[] Olen tehnyt tyhmiä asioita kännissä
[] Olen juossut ympäri alasti kännissä
[] Olen juossut golfkärryn rengasta päin kännissä
[x] Olen etsinyt jotain esinettä joka paikasta ja vasta sitten tajunnut sen olleen koko ajan kädessäni
[x] Rikon vahingossa paljon tavaroita
[] Ystäväni tietävät olla käyttämättä isoja sanoja seurassani
[?:D] Ystäväni pitävät minusta koska olen hauska naurun kohde
[x] Kallistan päätäni sivulle kun olen hämmentynyt
[x] Alan joskus selittää tarinaa ja yhtäkkiä unohdan mitän olin kertomassa
[x] Olen tippunut tuolilta
[] Kun makaan selälläni sängyllä, tuijotan kattoa ja etsin siitä kuvia ja tekstejä

Joskus tapahtuu tällästä, ei voi mitään hei.

Kopioita Demi.fistä.