Viime yönä näin outoja unia.

Yhdessä oltiin perheen kanssa ulkomailla ja iskä ajoi päälleni jollain punaisella ja todella vanhalla autolla. Selvisin törmäyksestä ja seuraavaksi kävelinkin jo vihaisena kysymään häneltä, että miksi ihmeessä hän ajoi sellaista autoa. Toisessa unessa minulla oli jonkinlainen "voima". Kun joku ihminen ärsytti minua, sellainen zombin näköinen nainen kuuli ajatukseni ja tuli ja tappoi hänet. Oma viikatemieheni käytti siinä apunaan jotain peiliä ja kaikki kuolleet ihmiset muuttuivat sinisiksi. Oli siinä unessa minulla oma henkivartiakin, mies joka asui ennen naapurissani ja hän piti huolen siitä etten tappaisi vahingossa itseäni. Heräsin pienenä kysymysmerkkinä. Kaikkein pelottavinta kumminkin oli se, kun kolmanessa unessa jonka näin olin yhdessä entisen poikakaverini kanssa ja hän toi minulle puolen tunnin välein appelsiineja lahjaksi siksi koska oli pahoillaan erostamme pari vuotta sitten ja lopulta muutimme yhdessä taloon jonka seinät oli tehty hänen tuomistaan appelsiineista.


Minulla selvästikin hyvin rikas mielikuvitus.

Viime päivinä on ollut todella kivaa. Koulussa nukutaan ja jäädytään, mutta silti nauretaan ja hymyillään. Tänään sai nukkua pitkään ja vain olla nousematta sängystä. Eilen parhaan kaverin kanssa harhailtiin kaupassa, katottiin lätkää ja Salkkareita ja kiljuttiin, kun viimeinkin tapahtui jotain. Laulettiin Singstaria ja vain löhöttiin sohvalla. Paras tyyppi se tyttö, joka niinjustaa koko ajan.

Kyykin pari päivää sitten viljapellossa ja otin syyskuvia uudella älyttömän hienolla järjestelmäkamerallani ja koira katsoi tyhmänä vieressä. Melkein kaaduin ja heinät meni suuhun.

Suomi - Saka 3-3 ja kiljuin kaverin korvaan!

Taidan olla onnekas ihminen. Ja onnellinenkin.