"miks kirahvilla on niin pitkä kaula? koska sen pää on niin korkeella!"

"mikä on kirkasta ja haisee pahalle? kirkan paska."

"sulla on kolme vaihoehtoa: lenni kalle tai pale."

"tai sit jos on vaan kaksvaihtoehtoa: reijo tai pale."
super hauskat vitsit ala isoveli.

Se sitten lähtee parin viikon päästä. Sinne se lähtee, maailmalle. Pois.
Suuret sängyn vaihtokaupat menossa, "ota sä tää mun tyhmä niin mä otan ton sun parisängyn, jookos? Kun ei toi mahu sinne sun pikkuruiseen huoneeseen."

Kaikki on ennallaan, mutta silti sisältä päin alkaa välillä nakertaa, kohta se menee.
Muut puhuvat isoveljen uudesta kodista, minä vastustan ajatusta jyrkästi, täähän sen koti on! Se nyt vaan asuu muualla.
Onks sun pakko aikuistua? Eihän sun oo pakko, mutta on kumminkin.
Tulee vaan niin ikävä sua isomies.

Ajatukset ja tunteet ja kaikki on ihan sekaisin.

Läheiset ystävät tuntuvat kaukaisilta, kaukaiset kaverit tuntuvat läheisiltä, koulu alkaa yhdentoista päivän päästä, tekisi mieli keinua puimuria vastaan ja unohtaa kaikki maailman asiat, ketään ei tunnu kiinnostavan, minä haluan halauksen, kaikilla on joku muu, isoveli lähtee, minä valehtelen, esitän iloista, haluan auttaa, muilla ihmisillä on pahempi olla ja minä valitan, vitsi tuokiot mesessä naurattavat, mutta silti itkettää.

Haluan vain olla.

Nätin risti taustani kopioin täältä.