- Hihhih emma . Nyt vittu on tullut sen aika että meistä tulee kunnon teinejä . Lähetääz rixksuun kaljat kourassamme . Olen kokenut valaistuksen ja ymmärtäny niinQ vihdoin lifen tarkoituksen . OMG ! Olen teillä niinQ polkupyöräni kanzz puolen tunnin kuluttua jos en ranteitteni takia kuole veren hukkaan . Iik ! ! 1

- Elina mikä suo vaivaa? No siis tod lähetään riksuun . Onks sul sidukkaa viddu <69 mennää mun skobal .

- Hihhih. Mulla on niin tylsää ja kaipaan seuraa.

- No ootko sä jo pyörän selässä? vai onko ranteet auki?

- En saa veren vuotoa tyrehtymään!! !

- Laita äkkii joku side!

- Tyrehtykö vai kuolitko? Elinaa? ! älä kuole!

- En ehtinyt. Olen mennyttä.

- OMG! Nyt meet äkkii johku sairaalaan! Mutta jos kuolet niin lupaan laittaa irceehen susta sellasen muistokirjotuksen että huhhuh.

- Kiitos lupauksesta. Nyt voin niinQ lähtee rauhas tai jotain.

- Niin voit muru </3

Tavallista lauantai illan tekstiviestittelyä parhaan kaverin kanssa.
(Viestit ovat täysin viihteellisiä emmekä oikeasti väheksy tai pilkkaa nuorten viiltelyä ja masennusta. Se on vakava asia)